Algemene mededeling:

Wij zijn minder goed bereikbaar dan dat u van ons gewend bent.


Het coronavirus heeft helaas ook invloed op onze dienstverlening. Door enorme drukte, grote toestroom van vragen en toename van bestellingen werken wij met man en macht om de wacht- en reactietijden kort te houden.
Wij zullen verstuurde e-mails / vragen op Werkdagen binnen 72 uur proberen te beantwoorden.

Om onze wacht- en reactietijden zo kort als mogelijk te houden geven wij u op deze pagina graag antwoord op de meest gestelde vragen. 

 

Wordt mijn bestelling nog wel verzonden ?

Ja, wij blijven gewoon aan het werk bestellingen worden bij ons op Maandag t/m Vrijdag tot 15:00 uur verwerkt. Zodra uw bestelling is verwerkt en de bestelde producten op voorraad liggen wordt uw bestelling dezelfde dag nog aan u verstuurd. *Mits besteld en betaald voor 13:00 uur en afhankelijk van de door u gekozen Verzendmethode / artikelen.

Uitgezonderd van Stickers deze worden speciaal voor u geproduceerd en Speciale kleuren van 3M / Oracal en Avery Folies deze worden speciaal voor u besteld.

De levertijden zijn conform de momenteel geldende levertijden van PostNL, DPD en GLS.  

 

Loopt de bezorging van nationale en internationale post en pakketten nu vertraging op?

Ja, bezorging van post en pakketten met bestemming in Nederland en België kunnen vertraging oplopen. De meest actuele status van de pakketten is te vinden via Track & Trace van PostNL, DPD of GLS.

Veel landen hebben maatregelen genomen die van invloed zijn op de bezorging van post en pakketten. In veel landen wordt nog wel bezorgd maar met vertraging.

Wel kunnen maatregelen van onze netwerkpartners hier en daar leiden tot vertraging of sluiting van postcodegebieden. In zo’n geval worden de pakketten opgeslagen tot het gebied weer toegankelijk is.

 

Moet ik thuis blijven voor het in ontvangst nemen van m’n pakket ?

I.v.m. de huidige situatie raden wij u aan, om eventuele vertragingen te voorkomen, op de geplande afleverdatum en op het opgegeven afleveradres aanwezig te zijn. Afhankelijk van de situatie en uit voorzorgsmaatregelen kan uw zending namelijk direct retour gezonden worden, wij vragen dan ook om uw begrip hiervoor. 

Dient u bestelling verzonden te worden naar 1 van de volgende landen - BelgiëDuitslandFrankrijkItalieOostenrijk - dan dient u rekening te houden met extra vertragingen en gesloten pick-up locaties.
Pakketten die na een tweede poging niet bij de consument thuis bezorgd kunnen worden, kunnen afhankelijk van de situatie en uit voorzorgsmaatregelen direct retour gezonden worden, wij vragen dan ook om uw begrip hiervoor. 

 

Ik heb een vraag omtrent het aanbrengen van een Wrap Folie.

Indien u een vraag heeft omtrent de benodigde Wrap of Tint Folie, benodigde accessoires, aanbreng mogelijkheden, benodigde hoeveelheid etc. dan verwijzen wij u graag naar onze pagina : Vraag en Antwoord

Op deze manier heeft u het snelste een antwoord op uw vraag en kunt u er zorg voor dragen dat onze wacht- en reactietijden zo kort als mogelijk blijven.

 

Ik heb een grote hoeveelheid Folie nodig hebben jullie nog wel genoeg voorraad ?

Wij hebben de afgelopen maanden extra voorraad ingeslagen en hebben hierdoor momenteel meer dan genoeg op voorraad liggen.

Het voordeel hiervan is dat wij momenteel extra snel uw bestelling kunnen uitleveren, het reserveren is voor de meeste producten dan dus ook niet nodig.

 

Hoe weet ik of mijn pakket of zending wordt bezorgd?

Zodra uw bestelling met de post is meegegeven ontvangt u hiervan een verzendbevestiging inclusief Track & Trace code.
D.m.v. deze Track & Trace code kunt u de actuele status van uw pakket terugvinden.
Raadpleeg tevens de PostNL-app of de website postnl.nl voor de laatste informatie over uw pakket. 

 

Wat doe ik als ik geen direct contact met mijn pakketbezorger wil ?

De bezorgers van PostNL, DPD en GLS doen er alles aan om het contact te minimaliseren. Zij houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact. Pakketten worden niet meer overhandigd. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot u deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra u open doet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen.

Voor contactloze bezorging van post of pakketten waarvoor moet worden getekend, vragen we u een geldig legitimatiebewijs (paspoort of rijbewijs) bij de hand te hebben. Geef de drie laatste tekens hiervan door aan onze bezorger. Die tekent hiermee dan voor de ontvangst van je pakket. 

 

 

 

 

© 2011 - 2021 Ultimate Tuning | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel