Algemene mededeling:

Wij zijn minder goed bereikbaar dan dat u van ons gewend bent.


Het coronavirus heeft helaas ook invloed op onze dienstverlening. Door enorme drukte, grote toestroom van vragen en toename van bestellingen werken wij met man en macht om de wacht- en reactietijden kort te houden.
Wij zullen verstuurde e-mails / vragen op Werkdagen binnen 72 uur proberen te beantwoorden.

Om onze wacht- en reactietijden zo kort als mogelijk te houden geven wij u op deze pagina graag antwoord op de meest gestelde vragen. 

 

Ik heb een vraag omtrent het aanbrengen van een Wrap Folie.

Indien u een vraag heeft omtrent de benodigde Wrap of Tint Folie, benodigde accessoires, aanbreng mogelijkheden, benodigde hoeveelheid etc. dan verwijzen wij u graag naar onze pagina : Vraag en Antwoord. 

Op deze manier heeft u het snelste een antwoord op uw vraag en kunt u er zorg voor dragen dat onze wacht- en reactietijden zo kort als mogelijk blijven.

 

Wordt mijn bestelling nog wel verzonden ?

Ja, wij blijven gewoon aan het werk en zullen alle bestellingen conform onze normale levertijden uitleveren. 

 

Ik heb een grote hoeveelheid Folie nodig hebben jullie nog wel genoeg voorraad ?

Wij hebben de afgelopen 2 maanden extra voorraad ingeslagen en hebben hierdoor momenteel meer dan genoeg op voorraad liggen.

Het voordeel hiervan is dat wij momenteel extra snel uw bestelling kunnen uitleveren, het reserveren is voor de meeste producten dan dus ook niet nodig.

 

Hoe weet ik of mijn pakket of zending wordt bezorgd?

Zodra uw bestelling met de post is meegegeven ontvangt u hiervan een verzendbevestiging inclusief Track & Trace code.
D.m.v. deze Track & Trace code kunt u de actuele status van uw pakket terugvinden.
Raadpleeg tevens de PostNL-app of de website postnl.nl voor de laatste informatie over uw pakket. 

 

Loopt de bezorging van nationale en internationale post en pakketten nu vertraging op?

Bezorging van post en pakketten met bestemming in Nederland en België kunnen vertraging oplopen.
De meest actuele status van de pakketten is te vinden via Track & Trace van PostNL, DPD of GLS.

Veel landen hebben maatregelen genomen die van invloed zijn op de bezorging van post en pakketten. In veel landen wordt nog wel bezorgd maar met vertraging bezorgd en in sommige landen zelfs helemaal niet meer.

Ondanks dat er steeds meer grenzen gesloten worden gaat het vrachtverkeer door. 
Daar kan dus nog wel worden bezorgd, al zijn pakketten soms wat langer onderweg.


Europese bestemmingen blijven voorlopig bereikbaar

Wel kunnen maatregelen van onze netwerkpartners hier en daar leiden tot vertraging of sluiting van postcodegebieden. In zo’n geval worden de pakketten opgeslagen tot het gebied weer toegankelijk is.

 

Wat doe ik als ik geen direct contact met mijn pakketbezorger wil ?

De bezorgers van PostNL, DPD en GLS doen er alles aan om het contact te minimaliseren. Zij houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact. Pakketten worden niet meer overhandigd. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot u deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra u open doet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen.

Voor contactloze bezorging van post of pakketten waarvoor moet worden getekend, vragen we u een geldig legitimatiebewijs (paspoort of rijbewijs) bij de hand te hebben. Geef de drie laatste tekens hiervan door aan onze bezorger. Die tekent hiermee dan voor de ontvangst van je pakket. 

 

Moet ik thuis blijven voor het in ontvangst nemen van m’n pakket ?

I.v.m. de huidige situatie raden wij u aan, om eventuele vertragingen te voorkomen, op de geplande afleverdatum en op het opgegeven afleveradres aanwezig te zijn. Afhankelijk van de situatie en uit voorzorgsmaatregelen kan uw zending namelijk direct retour gezonden worden, wij vragen dan ook om uw begrip hiervoor. 

Dient u bestelling verzonden te worden naar 1 van de volgende landen - België, Duitsland, Frankrijk, Italie, Oostenrijk - dan dient u rekening te houden met extra vertragingen en gesloten pick-up locaties.
Pakketten die na een tweede poging niet bij de consument thuis bezorgd kunnen worden, kunnen afhankelijk van de situatie en uit voorzorgsmaatregelen direct retour gezonden worden, wij vragen dan ook om uw begrip hiervoor. 

 

 

 

© 2011 - 2020 Ultimate Tuning | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.