Kan ik producten afhalen ? 

Het is niet mogelijk om uw bestelling af te halen. Wij werken met geautomatiseerde magazijnen. Deze staan in Nederland en Duitland en hebben geen afhaalbalie. Wij bezorgen binnen Nederland en de rest van Europa op iedere gewenste locatie. 
 

Kan ik producten in jullie winkel komen bezichtigen ? 

Helaas is het niet mogelijk om producten te komen bezichtigen. Daar wij een webwinkel zijn hebben wij geen bezoekersadres of showroom. Het ophalen van bestellingen en persoonlijke bezoeken zijn niet mogelijk.


Ik wil mijn Wrap Folie laten aanbrengen is dat mogelijk ? 

Helaas brengen wij Wrap Folie's niet meer aan. Alle Wrap Folie's welke wij verkopen zijn doorgaans met enige handigheid en incombinatie met de vele Tips en Tricks, welke u tevens terug kunt vinden op onze website, zelf aan te brengen.

Vragen over welke folie u nodig heeft ? hoe u de folie het beste kunt aanbrengen of wilt u weten of de door u gewenste folie ook geschikt is voor uw project ? Wij adviseren u graag via onze persoonlijke klantenservice.


Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?

Als u een e-mailadres opgeeft bij uw elektronische bestelling, ontvangt u een aantal e-mails met informatie over de status van uw bestelling.
In het eerste bericht wordt de ontvangst van uw bestelling bevestigd. U ontvangt de bevestiging van uw bestelling per e-mail. De tweede e-mail ontvangt u wanneer de artikelen worden verzonden. U ontvangt deze gegevens uitsluitend indien u een e-mailadres hebt opgegeven.
 

Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?

Alle prijzen op de website worden incl. btw vermeld. Dit is een wettelijke verplichting.
In de winkelwagen tonen we altijd de btw apart omdat dit wettelijk verplicht is.
 

Kan een bestelling met spoed geleverd worden? 

Ja, voor de meeste bestellingen is het mogelijk om deze met spoed bezorgd te krijgen. Indien u de door u gewenste Stickers met Spoed nodig wenst te hebben kunt u kiezen voor onze Spoed Optie.

U kunt de optie Spoed levering gemakkelijk en snel terug vinden in de eerste Stap van uw Winkelwagen onder het Kopje : “ Versturen binnen ’’.

Spoed levering voor Folie's is altijd maatwerk, neem hiervoor altijd eerst contact met ons op.
 

Waarom is het product dat ik besteld heb ineens in backorder ? 

Wij krijgen enorm veel bestellingen binnen op een dag. De kans bestaat dat het product uitverkocht raakt tijdens uw aankoopproces. 
 

Wat zijn de bestelbare formaten van de Stickers ? 

De kiesbare afmetingen gelden altijd voor de langste zijde van de Sticker. Als een Sticker / logo Rond of Vierkant is zal de hoogte de gekozen afmeting krijgen en de lengte op schaal worden vergroot. Bij een evenredige sticker zal de hoogte altijd dezelfde afmetingen krijgen als de lengte. Alle andere stickers worden op basis van de gekozen afmetingen in correct schaal vergroot.
 

Hoe betaal ik mijn bestelling ?

U kunt bij ons uw bestelling op meerdere manieren afrekenen. Dit kan via : iDeal, CreditCard, Mister Cash / Bancontact, SofortBanking / DIRECTebanking, Vooraf Overmaken, Bitcoins en Belfius.

 

Ik heb gisteren al een e-mail gestuurd, waarom heb ik nog geen antwoord ? 

Door de grote hoeveelheid e-mail die wij binnenkrijgen kan het wel eens voorkomen dat beantwoording langer dan 1 werkdag duurt. We behandelen alle e-mail op volgorde van binnenkomst en vragen u hierbij enig geduld.

 

 

© 2011 - 2024 Ultimate Tuning | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel